درباره وبلاگ


"مجنون" که شدی،حال مرا میفهمی... "لیلا"ی تمام قصه ها نامردند...
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان
دوستانه ها
. . . . . . . آری که چه بی رحمانه آمده است که بماند برای همیشه . . . . . . . . . . . . . . . . . . . غم تو در دل من. . . . . . . . . . . .




لعنت به خیابان های شهرمان؛که فروختن مواد در آن ازاد است

اما گرفتن دستان کسی که دوستش داری در آن جرم است...

 

 

نمیدانم چرا؟

چرا  پیله ام به تو شاید فقط با تو، پروانه بودن را تجربه خواهم کرد

 

 

به سلامتی عاشقی که وقتی ازش پرسیدن چرا ناراحتی ؟

گفت:تاحالا پشت ماشین عروس عشقت بوق زدی؟

 

 

چه مسخره است سوال امتحان که میگوید جای خالی را پر کنید...

من اگر میتوانستم؛جای خالی تو را پر میکردم.

 

 

نبودن هیچکس سخت نیست؛فراموش کردن یک" بودن" سخت است

 

 

 

بهم میگن سیگار نکش تهش نابودیه...

تو دلم خندیدم گفتم به تهش رسیدم که سیگاری شدم.

 

 

من بیهوده سوختم

درست مثل یک سیگار روشن وسط لبهای کسی که سیگاری نیست...

 

 

خاموشی بهانه است؛ مشترک مورد نظر قصد فراموشی دارد.

 

 

بودنت برای من همیشگیست فرقی نمیکند چه درکنار من چه در خاطر من!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







پنج شنبه 18 مهر 1392برچسب:, :: 10:16 ::  نويسنده : حمیدرضا زارعی