بی وفا
 
درباره وبلاگ


"مجنون" که شدی،حال مرا میفهمی... "لیلا"ی تمام قصه ها نامردند...
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان
دوستانه ها
. . . . . . . آری که چه بی رحمانه آمده است که بماند برای همیشه . . . . . . . . . . . . . . . . . . . غم تو در دل من. . . . . . . . . . . .




نه قحطی گل که نبود از تو چرا خوشم اومد

 

قشنگ تر از تو بود دلم قید تمومشون و زد


انگار چشام کور شده بود ،هیچکسو غیر تو ندید

 

تو اومدی تو زندگیم، شدی یه مشکل جدید


من بدترین و بهترین روزای عمرم باتو بود

 

تصورم خوب بود ازت ،اما چه سود اما چه سود


یه اشتباه چی داشت واسم خود خوری و هی سرزنش

 

ازاین به بعد من این دلو ،دست کسی نمیدمش


نه قحطی یه چیزی بود، فهمیدم اینو این دفعه

 

که تو وجودت این روزا پیدا نمیشه عاطفه


قحطی چی بود واسه من، یه دل که زود دل نبره

 

این دل پر احساس من ،به درد تو نمیخوره...
 
 
 
از يـه جـايـي بـه بـعـد ؛

نـه ايـن کـه فـايـده نـداشـتـه بـاشـه .. نــــه !!


ولی دیـگــه ارزشش رو نداره...

 

 

بَـعضیــا میــگن رسیـدیـم به تــَه خــط ..!
خوش بـ ِحــالِــشون ،
لـااقـَـل به یـه چـیـــزی رسیـــدن...

 

به سلامتی کسایی که خودشون ثابت کردن لیاقت ما رو ندارن ... !!

 

نه سه نقطه ایم ، که یعنی ادامه داریم...
نه یک نقطه ایم، که یعنی تمام شدیم.
دو نقطه ایم!!
مانده ایم بین زمین و هوا!!!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







یک شنبه 22 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 16:35 ::  نويسنده : حمیدرضا زارعی