sms
 
درباره وبلاگ


"مجنون" که شدی،حال مرا میفهمی... "لیلا"ی تمام قصه ها نامردند...
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان
دوستانه ها
. . . . . . . آری که چه بی رحمانه آمده است که بماند برای همیشه . . . . . . . . . . . . . . . . . . . غم تو در دل من. . . . . . . . . . . .





گاهی باید نباشی

تابفهمی نبودنت واسه کی مهمه!
اونوقته که میفهمی
باید همیشه باکی باشی...
         .
         .
         .
پنجره ها کلافه اند  از سنگینیه نگاه منتظرم
اگرنمیایی
پنجره هارادیگرزجرندهم!
چشمهایم به جهنم...
        .
        .
        .
        .
میشنوی؟
دیگر صدای نفسم نمی آید!
به دار کشیده مرابغض نبودنت...
               .
               .
               .
               . 
من بی تو غصه میخورم.
تو بی من چه می کنی؟
اصلا یادت هست؟
که نیستم؟
              .
              .
              .
              .
دوستت دارم را هم برای من میفرستاد
هم برای او
نمیدانم خیانت می کرد یا عدالت؟؟؟
             .
             . 
             . 
             .
گمم نکن...
درگوشه ای از حافظه ات آرام مینشینم
فقط بگذار بمانم...
          .
          .
          .
          . 
   چه جالبه!!!
وقتایی که داغونی هیشکی نمیتونه آرومت کنه جز همونی که داغونت کرده...........



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







جمعه 30 فروردين 1392برچسب:, :: 14:57 ::  نويسنده : حمیدرضا زارعی