واست مهم نیست میشن چشام به یادت خیس
 
درباره وبلاگ


"مجنون" که شدی،حال مرا میفهمی... "لیلا"ی تمام قصه ها نامردند...
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان
دوستانه ها
. . . . . . . آری که چه بی رحمانه آمده است که بماند برای همیشه . . . . . . . . . . . . . . . . . . . غم تو در دل من. . . . . . . . . . . .




دیگه حتی امروز اسم منم یادت نیست


واست مهم نیست میشن چشام به یادت خیس


دیگه انگار واقعا به حالو روز من حواست نیست ,

 

حواست نیست

 

حواست نیست به این حالی که من دارم

حواست نیست که من چقد دوست  دارم

حواست نیست همش گریه شده کارم

نفهمیدی من اونم که تورو تنها نمیذارم

 

حواست نیست چقد خراب و داغونم

بدون تو تک و تنها نمیتونم

چرا انقدر کنار اون تو ارومی

نگو از گریه هام چیزی نمیدونی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چهار شنبه 28 بهمن 1394برچسب:, :: 18:52 ::  نويسنده : حمیدرضا زارعی