درباره وبلاگ


"مجنون" که شدی،حال مرا میفهمی... "لیلا"ی تمام قصه ها نامردند...
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان
دوستانه ها
. . . . . . . آری که چه بی رحمانه آمده است که بماند برای همیشه . . . . . . . . . . . . . . . . . . . غم تو در دل من. . . . . . . . . . . .




عشق یعنی یه جوری نگاش کنی انگار قحطیه آدمه.

♡♥♡♥♡♥

 

کــــاش در ایــن شهـــــر . . .

دکـتـــری پیـــدا مــی شـُـد ،

و " تـــ ــو " را بــرایـــَــم تـجــویـــز مــی کـَـرد !

تـــا بـــاورتــــ شـــود . . .

حـــالِ مـــن !

فقــط بـــا" تــ ـــو " خـوبــــ مـی شــود ...

اگه خیانت نکردم...فکر نکن نمیتونستم...اتفاقا خیلی ها دورو برم بودن...اگه خوب بودم...فکر نکن خوبی از خودت بود...خوبی تو ذاتم بود...اگه بردمت بالا...فکر نکن چیزی بودی...میخواستم هم قد خودم شی...اگه تک پر بودم...فکر نکن پریدن بلد نبودم...فقط میخواستم با تو بپرم...اگه دلمو فقط به تو دادم...فکر نکن تو عالی بودی...دلم راضی نمیشد...اگه واسه دیدنت لحظه شماری میکردم...فکر نکن خیلی شاخ بودی...به دلم که تنگ بود احترام میزاشتم...اگه...اگه...اگه...اگه...خلاصه اگه حالا دارم فراموشت میکنم...فکر نکن واسم آسونه...خودت راه موندن رو سخت کردی که مجبور شدم به آسونے برم...............

 

مـَــن حســٌــود نیستـَــــــــــم ••• اَمـــا ••• الـهـــــی بمیـــ‌ــــــــره كَســــی كه میخـــاد جــــای مــــــــن دسـتــآتـــو بــگیــــــــــــره !! همیـــــــــــن 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







چهار شنبه 15 مهر 1394برچسب:, :: 22:44 ::  نويسنده : حمیدرضا زارعی