درباره وبلاگ


"مجنون" که شدی،حال مرا میفهمی... "لیلا"ی تمام قصه ها نامردند...
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان
دوستانه ها
. . . . . . . آری که چه بی رحمانه آمده است که بماند برای همیشه . . . . . . . . . . . . . . . . . . . غم تو در دل من. . . . . . . . . . . .




به سلامتی عشقی که . . .

 

وقتی میبینتت اول پیشونیتو میبوسه

و سرتو میذاره رو سینش

 

وقتی حسودی میکنی....

بغلت میکنه و میگه:

من فقط مال توام دیوونه

پس خیالت راحت چون تصاحبم کردی

 

وقتی غر میزنی...

فقط و فقط به چشمات خیره میشه و

دم نمیزنه....

تا خودتو خالی کنی 

 

وقتی از دستت ناراحته به روت نمیاره تو خودش میریزه

تا غمشو نبینی 

 

وقتی دستاشو میگیری چند لحظه یه بار دستاتو فشار میده

که بفهمی حواسش بهت هست 

حتی وقتی که کمرنگه همیشه یه جورایی حواسش بهت هست

و تو فکر و ذکرته 

 

کسی که کنارش آرومی...

کسی که کنارت آرومه

کسی که دوست داره... 

کسی که دوسش داری

 

عـــــــــــــشـــــــــق یعنیٰ....

مـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــن...

با تـــــــــــــــــــــــــــــو

خــــــــــــــــــوبــــــم

هیچکسم جز تـــــــــــــــــــو نمیخوام...ٍ

 

 

تنها صدايت را مي خواهم

 تا موسيقي سکوت لحظه هايم باشد

نگاهت را مي خواهم

 تا روشني چشم هاي خسته ام باشد

وجودت را مي خواهم

تا گرماي قنديل آغوشم باشد

خيالت را مي خواهم

تا خاطره لحظه هاي فراموشم باشد

دست هايت را مي خواهم

تانوازشگربي کسي اشک هايم باشد

و تنها خنده هايت را مي خواهم

تامرهم کهنه زخم هاي زندگي ام باشد.. 

آري تنها تو را مي خواهم  ...

در وجودم کسی هست...!!!

به وسعت "تو"

که هر شب به تنهایی ام سر میزند...!!!

و هر شب یاد آخرین نگاه "تو"

آوار میشود بر تنهایی ام...!!!

بر بی کسی این اتاقم...

و من با خودم فکر میکنم...

حریم کدامین خیال را شکسته ام...؟؟؟

که اینگونه حقیقت میشوی در باورم...؟؟؟

باور کنی یا نه...

فرقی نمیکند خیال باشی...

رویا باشی...!!!

یا عکسی در قاب قلبم

فرقی نمیکند که لبخندت سهم من باشد یا نباشد...!!!

 

 

حس خوب یعنی داد بزنه بگه: بوس میخــــــوام....

بگی: نمیــــــــــدم ??

بگه : غلط کردی!

مگ دستِ توئه!

زود باش بوس میخوام!??

بگی : نمیخوام لب خودمـــــــــه بوس نمیدم ??

بگه: عشششقم ! ??

بگی: نـــــــــچچچ.... ??

یکم با حالت معصومانه نگات کنه... ??

بگی: کوفت اونجوری نگام نکنااا از بوس خبری نیس !! ??

محکم بغلت کنه و به زور بوست کنه?? ??

و بگه: 

وقتی میگم بوس بده یعنی بوس بده لــــــــــوس...

با عصبانیت بگی :لــــــــــوسسس خودتـــــــــی ولم کن.... ??

بگه :من عاشق همین قهر کردناتم 

عشق خودمی

 

 

 

پسره با دوس دخترش رو موتور با 

سرعت بالا داشته میرفته…

دختره محکم پسر رو بغل میکنه…

میگه:

من میترسم اروم تر برو…

پسره میگه: اول بگو:دوست دارم.…

دختره میگه :

دوست دارم…

پسره میگه:بلندتر…

دختر داد میزنه:

دوست دارم…

پسره میگه:این کلاه ایمنی رو از سرم بر دار بذار سرت اذیتم میکنه!

فردای ان در روزنامه چاپ میشه دو سر نشین سوار بر موتور تصادف کردند!!!!

 ولی یکی از انها زنده است...

سلامتی پسری ک فهمیده بود ترمزه موتورش بریده اما نخواست ب دوس دخترش بگه و میخواست برای اخرین بار بشنوه ک دوس دخترش دوسش داره!!!!!!!!!!!!!!!!

 

 

 

میگن عاشقا عشقشون رو خوشگل می بینن ، این دفعه که دیدمت خلی خوشگل شده بودی ! نمی دونم هر دفعه تو خوشگل تر میشی یا من عاشق تر ؟!؟!

 

 

 

 

خراب اون چشاتم

عاشق اون صداتم

بادبون کشتیاتم

دیونه ی نگاتم

روانیه اداتم

بخوای نخوای فداتم …

 

 

 

 

زندگی همینه :

انتظار یه آغوش بی منت …

یه بوسه بی عادت …

یه دوستت دارم بی علت …

باور کن زندگی همین دوست داشتنهای ساده س …

هـر شـب از پُـشـت صـفـحـه کـوچـک مـوبـایـل

در آغـوشـت مـیـگـیـرم

و نـمـیـدانـی کـه چـه آرامـشـیـسـت هـمـیـن آغـوش خـیـالـی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







جمعه 3 مهر 1394برچسب:, :: 13:10 ::  نويسنده : حمیدرضا زارعی