صرفا جهت اطلاع!
 
درباره وبلاگ


"مجنون" که شدی،حال مرا میفهمی... "لیلا"ی تمام قصه ها نامردند...
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان
دوستانه ها
. . . . . . . آری که چه بی رحمانه آمده است که بماند برای همیشه . . . . . . . . . . . . . . . . . . . غم تو در دل من. . . . . . . . . . . .




یه دختر تو فیس‌بوک نوشته «موهامو کوتاه کردم، هوراا»، 

سه میلیون لایک خورده، 

عده‌ای همون پای کامنتا خودکشی کردن 

و تعدادی دچار تشنج شدن... آدم باشید



معلم ها همیشه واسه دانش آموزاشون آرزوی موفقیت دارند 

و دانش آموزان برای آنها آرزوی تصادف در راه مدرسه



دقت کردین برای اوقات مختلف روز چه اصطلاحات قشنگی داریم؟

کله سحر

لنگه ظهر

تنگه غروب

بوق سگ

خروس خون.

.

.

خوبه نمی گیم لنگ سحر!!!!!!!!!!!





فکر کنم “سرت شلوغه، من میخوابم، شبت بخیر” !

یکی‌ از جملات معروفِ تیم ملی‌ “تیکه اندازی” خانم‌ها !




وقتی در رابطه ی دوستی بعضی ها به مسایل جنسی فکر می کنند 

و بعضی به شارژ ایرانسل.. 

می فهمی که تنهایی آنقدرها هم بد نیست



يکى از دوستام بينيشو عمل کرده، ابروهاشو تتو کرده، 

گونه گذاشته، مژه مصنوعى گذاشته، لنز گزاشته، 

موى مصنوعى گذاشته و...

اونوقت يه دختر ساده طفلى از جلومون رد شده، 

دوستم برگشته به من ميگه: دختررو ديدى چه ايکبيرى بود؟!!! ا

چند لحظه فقط نگاش کردم خودش فهميد منظورمو... 

اينم شد طرز فکر آخه؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







جمعه 16 اسفند 1392برچسب:, :: 5:27 ::  نويسنده : حمیدرضا زارعی