اس ام اس عاشقانه
 
درباره وبلاگ


"مجنون" که شدی،حال مرا میفهمی... "لیلا"ی تمام قصه ها نامردند...
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان
دوستانه ها
. . . . . . . آری که چه بی رحمانه آمده است که بماند برای همیشه . . . . . . . . . . . . . . . . . . . غم تو در دل من. . . . . . . . . . . .




عشـــــق یــعنی حـتی اگـه بدونـــی نـمیخوادتــــــ ,
بدونــــی نمیشـــــه,
امــا نتـــونی ترکــشی کنـــی..
نه خــــودشو , نه فکـــــرشو . . .

 

در آتش رهایم ، خدا شاهد است !
به غم مبتلایم ، خدا شاهد است !
شب است و دل و بیکسی ، وای من !
به درد آشنایم ، خدا شاهد است !
دگر صبر و تابی ، دگر طاقتی
نمانده برایم ، خدا شاهد است !
دلم میگدازد در آتش ، دریغ !
به غم همنوایم ، خدا شاهد است !
شکسته است آیینه های مرا
غم دیر پایم ، خدا شاهد است !
رسیده است تا نا کجا ، نا کجا
طنین صدایم ، خدا شاهد است !
بگو جان ما را ز غم چاره چیست ؟
اسیر بلایم ، خدا شاهد است !
به شعر غریبم به شبهای غم
ترا میسرایم ، خدا شاهد است !
 

 

اشتباه من املایی بود
من فقط او را همدرد نوشتم گویا او هم درد بود...
 

 

آرزویم این است:
نتراود اشک در چشم تو هرگز مگر از شوق زیاد، نرود لبخند از عمق نگاهت هرگز، و به اندازه هر روز تو عاشق باشی، عاشق آنکه تو را میخواهد و به لبخند تو از خویش رها میگردد و تو را دوست بدارد به همان اندازه که تو دلت میخواهد...

انگشت هایم به دکمه های پیانو میخورد و غمگین ترین اهنگ را برایت مینوازم اما دست هایم سرد است و بی روح و خالی از پوچ برای چند لحظه ارزو میکنم که ای کاش در میان نت های زندگی جان ببازم پر بکشم ملکوتی شوم و بار دیگر لبخندت را تماشا کنم...کیان جان تو از لذت هایی میگویی که دیگر نیست من مانده ام از کدام لحظه سخن بگویم وقتی زندگی گذشته ام اکنون رویاست...
 

چـه لـذتی از ایـن بـالاتر ؟
تـو بـهش بـگی : بـا ایـن کـارت بـدجور از چـشمم افــتادی ..
اونم بـگه : ولــی مـن هــنوزم عــاشـقتم !
بعد از اين حرفش اگه بدترين كار دنيا رو هم كرده باشه
ميبخشيش،يعني نميتوني كه نبخشي

 

دلم برای خودم همونی که قبلا بودم تنگ شده!
همونی که هنوز قلبش شکسته نبود...!

.



 

قَــــدمــ زَدَن بـــا تـــو را،
حتـــی دَر کوچـــه ی عَـلی چــپ هم
دوسـتـــــــــ دارَم . . .
 

اگر کلاغ بی دانه ای با تکه نان خشکیده ای مهمان خانه ات شد ، مترسک مشو!

 

یه مرد خوب باید لااقل یک قصه بلد باشه برای وقتایی که:
عشقش بی قراره و نمیخواد از بی قراریاش حرف بزنه..
برای وقتایی که عشقش لج میکنه...
بهانه میگیره..
بغض میکنه..
قهر میکنه..
برای وقتایی که:
عشقش" بچه" میشه.....!

 

دلم سفر می خواهد !
نه برای رسیدن به جایی . . .
فقط برای رفتن . . . !

مات شدم
از رفتنت !
هیچ میز ِ شطرنجی هم درمیان نبود
این وسط فقط یک دل بود
که دیگر نیست

 

چـــــه ســـــخت است تشــــییع عشــــــق روی شانــــه هــــــای فراموشـــــی، وقتی میــــدانــــی پنج شنــــبه ای

نیــــست تا رهگـــــذری بر بــــی کســــی فاتحـــــه بخــــــــواند!
 

 

دلــــــم که گـرفته باشــد با صـــدای دستــــفـــروش دوره گـــرد هـــم گریه میــــکنم ، چه برســـد به مــــــــرور خاطــــــرات با هـــم بودنمــــــان....



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







جمعه 20 ارديبهشت 1392برچسب:, :: 9:49 ::  نويسنده : حمیدرضا زارعی