No love
 
درباره وبلاگ


"مجنون" که شدی،حال مرا میفهمی... "لیلا"ی تمام قصه ها نامردند...
آخرین مطالب
پيوندها
نويسندگان
دوستانه ها
. . . . . . . آری که چه بی رحمانه آمده است که بماند برای همیشه . . . . . . . . . . . . . . . . . . . غم تو در دل من. . . . . . . . . . . .




♥ این متن عااالیه دوسش دارم♥

 نمیگم وایسا . . 

نمیگم مال من شو . .

فقط جواب یہ سوالمو بده بعد برو . .

اون روزاے اول گوشیت دست کے بود ؟

آخہ خیلے قشنگ مے نوشت . .

برو گوشیتو بده بہ همون آدم . .

همون کہ خیلے نگرانم بود . .

همون کہ خیلے دوسم داشت . .

همون کہ با مهربونیش منو عاشق خودش کرد . .

همون کہ نمیذاشت گریہ کنم . .

همون کہ واسش مهم بود "بودنم" . .

من . .

فقط اونو میخوام . .

تو . .

تویے کہ اشکام واست مهم نیس . .

تویے کہ شکوندن دلم واست تفریح شده . .

تو . .

بُــــــــرو . .

ولے بدون زمین گرده . .

یہ روز . .

صبح . .

دیدن بالش خیس پسرت ، داغونت میکنہ . .

 

 

 خیلی دوست دارم بعد مرگم به هر کس که دلم خواست یه جمله بگم 

 

         به پدرم که سر خاکم اومده میگفتم : گریه نکن مرد گریه نمی کنه.....   

  به مادر میگفتم : فدای اشکات پاشو برو به زندگیت برس بچه دیگم داری....        

به دوستامم میگفتم : گریه نکنید رفیقتون راحت شد.....         

 ولی به عشقم. اخ عشقم. . .

 بهش میگفتم : هیچکس اندازه تو آزارم نداد هیچکس اندازه تو دلمو نشکست . . .

بیخودی اشک نریز نمیبخشمت پاشو برو ...

              عشقت منتظرته...



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







سه شنبه 21 مهر 1394برچسب:, :: 21:26 ::  نويسنده : حمیدرضا زارعی